Hari ini ialah hari yang amat menyeronokkan bagi saya kerana hujan sangat lebat sekarang. Bilik saya ini sudah kedinginan kerana hujan yang tersangat lebat ini. Saya akan mencuba buat tag ini kali kedua. Harap harap saya berjaya juga sebelum saya bercakap bahasa pasar :D

Terimakasih kepada kawan baik saya Yoon See kerana mengetag saya :) Dengan hati yang rela, mari kita bermula tag yang amat susah ini...huhuhu... sampai mata saya pun kabur habis. Insha allah saya boleh menghabiskan tag berbahasa Malaysia kali ini kerana saya diiringi hujan yang sangat sejukkkkkkkk :p

TAG 1

Bekas kekasih saya adalah : seekor monyet.

Saya sedang mendengar : lagu Belaian Jiwa. (mesti la diiringi lagu Melayu juga)

Mungkin saya patut : melukis semula.

Saya suka : makan kek coklat.

Sahabat-sahabat baik saya : semuanya sangat jauh dari saya :(

Saya tak paham : mengapa saya cuba buat tag yang amat susah ini.

Saya kehilangan : kesabaran bila internet saya macam kura-kura.

Ramai yang berkata : ibu saya seorang yang amat cantik.

Makna nama saya : burung layang layang.

Cinta itu adalah : mulia.

Di suatu tempat, seseorang membuang air besar.. hahahahaha

Saya akan cuba : menghabiskan tag ini... tolong la saya.. alahaiii..

Ayat SELAMANYA membawa maksud : sehingga akhirat.

Telefon bimbit saya : ialah sebiji beri hitam.

Bila saya terjaga dari tidur : saya akan melompat keluar dengan cepat dan lari dengan anjing saya ke taman.. kerana anjing saya sudah mahu membuang air.

Saya paling meluat apabila : melihat orang seksa budak-budak dan orang gaji.

Pesta/Parti adalah : hari untuk bermain belon dan makan makan besar.

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : si Kuning.

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : zaman purba.. hhahahaha

Hari ini : saya akan masak spaghetti bolognaise.

Malam ini saya akan : kerja kerja kerja.

Esok pula saya akan : lagi kerja.. kesiannya hidup saya.

Saya betul-betul inginkan : Stormy balik cepat.

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : alamak.. saya suda tua sebijik dua.

Pusat membeli-belah atau arked permainan : err.. taman bunga.

Makanan Barat atau Jepun : Shogun

Bilik yang terang atau gelap: bilik gelap kot.. jadi saya bole tidur dengan lena.

Makanan segera adalah : maggi mee sedap dimakan.

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? iwuvyoo


TAG2

Apakah perasaan anda sekarang? kelakar kerana tag ini amat susah.

Saya nak makan? ketam.

Saya tak suka? orang membebel panjang.

Impian saya? berpegang tangan dan bergembira dengan Stormy bila kita sudah tua dan berkedut-kedut... hehehe

Haiwan yang saya tak suka? ular dengan pacat

Saya harapkan? agar Superman tak pakai seluar dalam merahnya di luar.. hahhahahaa

Jika boleh putarkan masa? Saya harapkan ibu saya balik.

Saya pada 10 tahun akan datang? harap harap suda pencen dan sedang bersukaria.

Handphone saya adalah sebuah? handphone yang besar macam gameboy yang boleh dijatuhkan selalu.

Saya pernah bercinta sebanyak? err.. banyak jugak. Cinta itu memang buta... hahaha

Kawan-kawan saya? tak berapa banyak di Ipoh.

Pernah dikhianati? mungkin kot tapi tak apalaaa.. hati kita kan besar.

Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? kasi cubitkan pipinya dan lukis kura kura atas kepalanya :D hahahhaa.. hati kita kan besarrrrrrrrrrrrrr.. hhahahaha

Siapa yang anda nak Tag? sesiapa yang boleh berbahasa melayu dan yang ada banyak masa... cubalaaa.. hahhahahaa

YehhhhhhhhhhhhOOOOOoooo.. beres cerita :) Sekian Terimakasih.

Kengkawan saya yang suda mencuba tag nenek ini ialah *bunyi gendang*

Nessa, Emila, Mamat Angkasawan, Yoon See

28 woofs:

Emila Yusof said...

kkk anny!!! hahahah sangat kelakar awak punya jawapan!!!

Anny said...

*kkk* anda ponya jugo Emi.. hhahahahaaa

Spiff, The Spaceman said...

Bekas kekasih anda adalah seekor monyet? KKK!

Spiff, The Spaceman said...

Ooo Belain Jiwa, one of my favourite Malay numbers closely following Ferhad's Kasih Berubah!

Spiff, The Spaceman said...

This really is one crazy tag but kinda fun to do ... but I still wanna zap Nessa for this anyway ... KKK!

Nessa said...

Oh, terima kasih. Ada jalinan kasih sayang (link love) lagi! :D Anda sememangnya baik hati Anny! KKK

Nessa said...

Pinjam kan saya Beri hitam... saya nak makan! KKK

Nessa said...

Stormy balik cepat! Anny sudah panggil tu!! :)

Anny said...

yele.. seekor monyet tuh.. hahahhaha..the first liner that came into my head was that.. :p

Anny said...

ooo.. i never heard Kasih Berubah before.. me go check it out later at youtube :)

Anny said...

yea.. it was kinda funny tag.. hahhahaa.. i only manage to finish it after the 2nd attempt.. :D
and yes.. do zap Nessa with your pistol sinar.. kakakaka

Anny said...

jalinan kasih sayang.. cewahhhhhh.. hahhahahaa.. tat's deep :)

Anny said...

aiks! nak makan beri hitam tuh? ianya keras macam batu.. jatuh pon tak pecah jugooooooooooooo.. hehhehehee

Anny said...

yele Stormy.. balik laa cepat.. Nessa dah panggil jugooooooooooooooooooooooooooooo.. hehehhehee

yoon see said...

Anny, awak punya bekas kekasih seekor monyet! Ha..Ha..

Yours very funny, mine not funny, I just quickly finish it.
I am just running out of time:)

Bye....I got to pergi tidur dengan monyet(my toy)!

baincardin said...

hehe...funny laa...:)

Anny said...

yele Yoonsee.. memang seekor monyet si dia tuh.. hahhahahhahaa

hope u had a good nights sleep YS :)

Anny said...

:) harap harap dapat le mengembirakan semua sekalian... Bain mesti buat tag ni juga ye :) kita semua menunggu.. hehehe

Nessa said...

Hmmm... macam monyet ya. Bekas kekasih awak mesti suka mengacau orang atau pun suka cari kutu... KKK!

Rozella said...

Hahahahaha Malay tag? Errr...Susahnya!!!!

Mariuca said...

Kelakar gila la this tag melayu hahahahaha!

Anonymous said...

Saya akan pulang segera ke pangkuan Anny atau ke ribaan nya atau ke mana saja lah.

Stormy :)

Anny said...

mebbe so Nessa.. *lol* mungkin suka cari kutu kot

Anny said...

Rozieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... welkam back.. pls do the tag :D we missed ya :)

Anny said...

marzie suda buat ka? kita semua tunggu jugo.. hehe

Anny said...

horaits :) i wait the for you Stormy to come the baliks :) ribuan timokasih :D

yoon see said...

Memang si dia monyet!
Monyet is clever......

Anny said...

hahahaha.. monyet is clever :)

top