Its Bandana Day at the Portuguese Water Blog. This year's theme is red bandana.

Submit your doggie's photo to wilcoxhall@ymail.com by 10th June 2010 which is this Thursday. It would be fun to see a whole lot of doggies in red :)

Do check out Fudge and gang at Portuguese Water Blog. He has the cutest face.

8 woofs:

Spiffy said...

Must be red color only ah? Kuning can or not? LOL!

Spiffy said...

Wah, someone changed blog template ah? Cool looking :D

Sugar the Golden Retriever said...

Woof! Woof! Very CUTE!!! ME too is joining Bandana Day. BTW: LOVE the new layout n header of your blog. Lots of Golden Woofs, Sugar

Mariuca said...

OMG so cute la the fella smiling it seems, woofies! :)

Anny said...

yup.. red jugak :) kuning is only for the yellows :p

Anny said...

ya.. got to change the template as the header was not showing up on the previous one tiba-tiba..strange..

i pon malas change template but i couldn't repair the last one.. *LOL*

Anny said...

hi Sugar :) i joined Bandana Day cos i saw it on your site.. and you look super cute too :)

the new header and layout is kinda white... but it will do for now :) thanks for dropping by :D

Anny said...

Marzie marzie.. yes yes.. he is smiling :D

top